人生真的沒那麼簡單,你以為可以一帆風順地過,卻總在命運不經意­的安排下,遇見不同的人,譜出不同的故事。



我只是一顆小石頭,投進水里撲通一聲可能就不見了。但成千上萬個小漣漪,卻能掀起千層浪,變成一場大海嘯,把我們不要的毒瘤都沖走。 STOP LYNAS SAVE MALAYSIA ! Alone, I can only generate a ripple like throwing a stone in the water, disappears after a while. But with you, we can generate waves, and with thousands, we can generate a tsunami, wash away those who want to destroy our homes. STOP LYNAS SAVE MALAYSIA!


Tuesday, January 22, 2008

20080122 终于

要使一个人很讨厌你,很憎恨你,其实很简单。
我做到了。而且很成功。
不要问我为什么我要这么做。

我只想过得快乐点。
所以我学会了放开。
终于。

No comments: