人生真的沒那麼簡單,你以為可以一帆風順地過,卻總在命運不經意­的安排下,遇見不同的人,譜出不同的故事。



我只是一顆小石頭,投進水里撲通一聲可能就不見了。但成千上萬個小漣漪,卻能掀起千層浪,變成一場大海嘯,把我們不要的毒瘤都沖走。 STOP LYNAS SAVE MALAYSIA ! Alone, I can only generate a ripple like throwing a stone in the water, disappears after a while. But with you, we can generate waves, and with thousands, we can generate a tsunami, wash away those who want to destroy our homes. STOP LYNAS SAVE MALAYSIA!


Monday, August 25, 2008

迷路

暗,吞噬了我前方的路,看不清。
向左转?向右转?
迷路了吗?
我笑了。我哭了。

7 comments:

VictoR.小光 said...

向左走,还是向右走..^^
还久没来了,呵呵..

Wai said...

以后要常来咯
这里时常update的说~

古墓街第7号當鋪 said...

Hrm...Stop and stare 1st...
Dun rush for quick decision =)

chowsc86 said...

希望你快點找到你理想的出路...:rf:

Wai said...

Jerome
Thanks, Jerome~ i won't rush for quick decision

chowsc86
谢谢你:rf:
我相信我会找到我要走的路,希望你也是:rf:

JONAS said...

wai wai你的路在哪里??rf
不要跌进水沟

Wai said...

只要你不推我进水沟
我想我应该没事的