人生真的沒那麼簡單,你以為可以一帆風順地過,卻總在命運不經意­的安排下,遇見不同的人,譜出不同的故事。



我只是一顆小石頭,投進水里撲通一聲可能就不見了。但成千上萬個小漣漪,卻能掀起千層浪,變成一場大海嘯,把我們不要的毒瘤都沖走。 STOP LYNAS SAVE MALAYSIA ! Alone, I can only generate a ripple like throwing a stone in the water, disappears after a while. But with you, we can generate waves, and with thousands, we can generate a tsunami, wash away those who want to destroy our homes. STOP LYNAS SAVE MALAYSIA!


Thursday, November 29, 2012

心,倦了

Photobucket

Turn left? Left Right?
I'm just looking for my turning point and the balance point.

想了一整个晚上。
向左走,向右走,本來看似很簡單。
但我現在面對的是許多的分岔路。。。


嗯,我認了。
前面的路的確不好走!

心累了。好想好好沉澱。
********
此刻的我,你。  

嗯。當晴天給烏雲遮住的時候。  
畢竟也需要一些光芒。


從你的手中
我感覺希望 
有你在心中更加溫暖 
你微笑是我燦爛的陽光

2 comments:

ah Giap 阿业 said...

沉淀是好事,再出发!加油!

Wai said...

沈澱的確好事。